Verzending

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden
Wij zullen jouw bestelling zo snel mogelijk verzenden, en wij doen ons uiterste best om deze zo snel mogelijk te leveren. Bestellingen geplaatst op werkdagen voor 16.00 uur worden (in principe) binnen 1 tot 3 dagen geleverd. Uiteraard kan er altijd is mis gaan bij ons of onze vervoerder, in dat geval nemen we zo snel mogelijk contact met je op. Op officiële feestdagen geld een aangepaste levering.

Schade en breuk
We verpakken jouw zending met de grootst mogelijke zorg. Helaas kan het altijd gebeuren dat er schade aan je zending is. Mocht je breuk of schade hebben neem dan zo snel mogelijk contact met ons op, wij zullen dan direct een nieuw artikel naar je sturen of een andere passende oplossing zoeken.

Levering
Wij verzenden je artikel met PostNL of DHL, via de mail die je van ons krijgt kan je met de track & trace code je zending volgen. Uiteraard kan je er ook voor kiezen om je pakket af te halen op een pick up point.

Verzendkosten

Binnen Nederland €6,95 voor bestellingen onder de €75,-
Binnen Nederland is het gratis voor bestellingen vanaf €75,-

Verzenden naar België of Duitsland is ook mogelijk; hiervoor zijn de verzendkosten €15,- voor bestellingen onder de €150,-.

Het is gratis voor bestellingen vanaf €150,- naar België en Duitsland.

Levering

  • Vrijwel alle artikelen die wij verkopen zijn uit voorraad leverbaar.
  • Bestellingen worden op werkdagen dezelfde dag in behandeling genomen.
  • Je ontvangt een mail met de bevestiging van je bestelling. We controleren de voorraad en laten je weten hoe lang de verwachte levertijd is.
  • Een track en trace code wordt naar jouw emailadres gestuurd, zo kun je je pakket volgen.
  • Giftmoods verzendt bestellingen binnen Nederland en naar België en Duitsland.

De vermelde prijzen zijn exclusief verzendkosten.

De verzendkosten bedragen:

Binnen Nederland €6,95 voor bestellingen onder de €75,-
Binnen Nederland is het gratis voor bestellingen vanaf €75,-

Verzenden naar België of Duitsland is ook mogelijk; hiervoor zijn de verzendkosten €15,- voor bestellingen onder de €150,-.

Het is gratis voor bestellingen vanaf €150,- naar België en Duitsland.

Levering verloopt via de postbode of pakketbezorger van PostNL of DHL. Over het algemeen zal de verzending de eerstvolgende werkdag plaatsvinden. Helaas kunnen wij het moment van aflevering niet garanderen, dit kan afhankelijk zijn van de (drukte bij de) pakket-bezorgdienst.

Als het artikel bij ons voorradig is wordt het dezelfde dag óf de eerstvolgende dag nog naar je verzonden. De levertijd zal 1-3 werkdagen in beslag nemen.

Artikel niet op voorraad? Of vind je de levertijd te lang?
Wij proberen de situatie zoveel mogelijk te voorkomen, maar het kan onverhoopt gebeuren dat je artikelen bestelt die tijdelijk niet op voorraad zijn. Ook kan een order van de fabrikant naar ons onderweg zijn waardoor de levertijd langer dan 7 werkdagen is. Bij Giftmoods mag je je bestelling dan kosteloos annuleren. Stuur een mail naar info@giftmoods.nl. We storten je betaling binnen 7 werkdagen na ontvangst van het product terug op je rekening.

Ruilen en retourneren

Het kan voorkomen dat je een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden waarom je de bestelling toch niet zou willen hebben. Wat de reden ook is, jij hebt het recht om jouw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.

Hoe kunt u uw bestelling retourneren?

  • Meld binnen maximaal 14 dagen je retour aan. Dit kan door contact op te nemen via info@giftmoods.nl
  • Vermeld hierbij s.v.p. de reden van de retouraanvraag
  • Je ontvangt per e-mail informatie over de wijze waarop je het artikel kunt retourneren. 
  • Je zendt het artikel binnen 14 dagen na de melding retour. De kosten voor de retourzending zijn voor eigen rekening.
  • Wij storten het volledige orderbedrag zo snel mogelijk terug op jouw rekening, binnen maximaal 7 dagen na ontvangst van het artikel.
  • Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na ontvangst van je retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

Product ruilen?

Wil je uw product ruilen? Dat is helemaal geen probleem. Je kunt hiervoor contact opnemen met info@giftmoods.nl. Wel draag je zelf de kosten voor terugzending van het product.

Uitzondering retouren:

Indien onderstaand van toepassing is, is het helaas niet mogelijk een product te retourneren:

  1. Bij verzegelde producten. Wanneer de verzegeling verbroken is zijn bij deze producten niet retourneerbaar;
  2. Producten gekocht in opruiming of sale zijn na 14 dagen niet meer te retourneren;
  3. Producten welke beschadigd zijn door onkundig c.q. onzorgvuldig gebruik;
  4. Producten welke gebruikt/benut/gebrand zijn

Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!

Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor je te wijzigen.

 

Betaalmogelijkheden

Je kan bij Giftmoods betalen met Ideal en Klarna via een beveiligde website.

Algemene voorwaarden

Onze algemene voorwaarden vindt je hier.

Garantie en klachtenregeling

De garantie van Giftmoods
Van alle geleverde artikelen garanderen we dat ze voldoen aan de gestelde kwaliteitseisen. Voor de geleverde artikelen geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een artikel datgene moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Wij nemen een artkel altijd retour als er sprake is van een fabricagefout. Als de klacht gegrond is, komen alle kosten (inclusief verzendkosten) voor rekening van Giftmoods.

Uitzondering op garantie zijn:

  • Het artikel is beschadigd door opzet, of door nalatigheid;
  • Normale slijtage door gebruik;
  • Beschadiging door eigen toedoen van de klant

Voorwaarden voor retourzendingen:
Giftmoods neemt retourzendingen alleen in behandeling als artikelen:

  • Netjes zijn behandeld;
  • In de originele verpakking retour gezonden zijn;
  • De aangehechte labels aan het artikel bevestigd zijn en niet zijn losgemaakt/afgeknipt;
  • Beschadigde en/of gebruikte artikelen worden geweigerd en teruggestuurd;
  • Artikel mag geen gebruikerssporen bevatten

Wij behouden het recht om retourzendingen te weigeren als het vermoeden bestaat dat de artikelen gebruikt zijn, of buiten onze schuld zijn beschadigd. Dit geldt ook als de artikelen verkeerd zijn behandeld.

Heb je een klacht
Ben je ontevreden over een artikel of situatie? Dat vinden we erg vervelend. We proberen altijd naar tevredenheid een oplossing te vinden. Daar mag je op vertrouwen!

Maak je klacht bij ons kenbaar door een mail te sturen naar: info@giftmoods.nl.
Klachten worden binnen een termijn van 14 dagen beantwoord. Als een klacht een langere verwerkingstijd vraagt ontvang je een bericht van ontvangst en een indicatie wanneer je een antwoord mag verwachten.

Privacy

Uiteraard hechten wij veel waarde aan de bescherming van uw persoonsgegevens. Bekijk ons Privacybeleid